Környezetvédelem az életem!

Így lettem környezetvédelmi influencer

Környezetvédelem az életem! címmel összefoglaltam egy videó erejéig, hogy én hogyan lettem és ezáltal Ti hogyan lehettek környezetvédelmi influencerek.

Legalábbis ez az álmom, hogy a napról napra minél többen gondolják úgy, hogy igenis tenniük kell a Földünk, de legalább a közvetlen környezete megmentéséért.

Én már több mint három éve űzöm ezt a nemes elfoglaltságot, aminek hatására több mindent elindítottam anno még egymagam, de mára már egy igazán aktív szervezetet irányítok többed magammal.

De Te hogyan lehetsz környezetvédelmi influencer?

Azt mondják, hogy leginkább mások példájából lehet tanulni. Nos, íme itt az enyém. Ajánlom figyelmetekbe a több mint 3 éves környezetvédelmi influencerkedő munkásságomat, amit az alábbi videóban tudsz megtekinteni.

 

Biztos, ami biztos alapon elsorolok pár instrukciót ahhoz, hogy Te is sikeres legyél.

  1. Tájékozódj hiteles forrásokból.
  2. Vizsgáld az életmódodat: "rakj rendet otthon".
  3. Mutass példát a többieknek: Oszd meg a közösségi médiába, hogy Te mindezek után hogyan csinálod.
  4. Készítsd Istagram, facebook, snapchat, tiktok profilokat és népszerűsítsd a környezetvédelmet.
  5. Kezdj el videóblogolni: mutasd meg te hogyan csinálod és mit javasolsz a többieknek.

Ha már influencer vagy, de nem környezetvédelmi, akkor:

  1. Vizsgáld meg a követőtáborod érzékenységét a témával.
  2. Alkalmanként osszál meg környezetvédelemmel kapcsolatos posztokat és vizsgáld meg a reakciókat.
  3. Ha érzékeny a követőtáborod, akkor ösztönözd őket. Ha nem, akkor lassú víz partot moss alapon ritkábban foglalkozz a témával.
  4. Biztos ismersz influencereket. ha igen, akkor győzd meg őket, hogy ők is foglalkozzanak a környezetvédelemmel.

Bízom benne, hogy segíthettem és motiválhattalak Titeket a videómmal, illetve az összeállított instrukcióimmal. Ha kérdésetek van keressetek bizalommal.

Légy Te is környezetvédelmi influencer!